Tilaus- ja toimitusehdot

Osuuskunta Lilith
Kaivokatu 37 D 305
06100 Porvoo
lilith@lilith.fi

Verkkokaupan tilaus- ja toimitusehdot

Voimassa 1.11.2022 alkaen

Osuuskunta Lilith (1083883-5) myy tuotteita ja palveluita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen. Hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen, toimituskulujen ja -ehtojen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visman verkkopalvelun kautta. Tiliotteella sekä laskulla maksun saajana näkyy Visma tai Paybyway Oy. Visma välittää maksut verkkokauppiaalle.

Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin, ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja. Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan sekä verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Voit maksaa tilauksesi ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla.

Maksunvälittäjän yhteystiedot:

Visma PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 3154 2037, arkisin 8-16
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksesi yhteydessä.  Tarkistathan myös sähköpostisi roskapostikansion, jos et jostain syystä saa tilausvahvistusta.

Toimitustapa ja -kulut

Digitaalisilla, ladattavilla tuotteilla ei ole toimitusmaksua. Postitettavien, fyysisten tuotteiden toimituskulut näkyvät ostoskorissa ennen maksutapahtumaa.

Toimitusaika

Digitaaliset tuotteet ovat ladattavissa tai verkkokurssi käytettävissä heti maksun jälkeen, mikäli valitset niin. Jos valitset digitaalisen tuotteen toimituksen heti, ei tuotteella ole peruuttamisoikeutta.

Tilatessasi hyväksyt, että tuote toimitetaan sinulle heti eikä sillä ole peruuttamisoikeutta. Jos haluat ladattavalle tuotteelle peruutusoikeuden, se toimitetaan sinulle kahden viikon kuluttua maksamistapahtumasta peruuttamisoikeuden umpeuduttua. Tilaa silloin tuote osoitteesta lilith@lilith.fi.

Fyysisten tuotteiden yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen
3 – 7 päivää. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä.

Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Verkkokaupan omistaja Osuuskunta Lilith ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista.

Vaihto- ja palautusehdot

Fyysisissä tuotteissa on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilaus, tai osa siitä, 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä sekä myyntikelpoisia tuotteita. Asiakas vastaa vaihto- ja palautuskustannuksista itse. Vain tuotteen hinta palautetaan. Palauttaessasi toimitetun fyysisen tuotteen liitä mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palauttamista varten.

Ennen vaihtoa tai palautusta on otettava yhteyttä sähköpostilla lilith@lilith.fi.

Palautusosoite: Osuuskunta Lilith, Kaivokatu 37 D 305, 06100 Porvoo

Yhteydenotot: lilith@lilith.fi

Jos olet antanut digitaalisen tuotteen tilauksen yhteydessä suostumuksen toimittaa sisältö jo ennen peruutusajan päättymistä, johtaa se peruuttamisoikeuden menetykseen kuluttajansuojalain mukaisesti.

Ongelmatilanteet

Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian, viimeistään 14 päivän kuluessa sähköpostilla lilith@lilith.fi, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan.